sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

Konalassa


Treenit alkoi tokolla ja mamma halusi treenata sekä mun että Honeyn kanssa. Niinkuin kuvista näkyy, päivän sana oli "paikka!". Minun piti olla möllöttää paikoillani maassa, kun mamma treenasi Honeyn kanssa. Mamma mutisi jotain, että se on hyvää treeniä BH-koetta varten. 

BH-kokeesta en tiedä, mutta kyllähän minä paikoillani olin, kun pyydettiin.

Sitten olikin illan haastavin osa, agilitytunti. En käsitä, en vain käsitä, miksi minun pitää istua, kun muut juoksevat ja hihkuvat??? Alla kuvassa Snögön pentu Cessi vauhdissa. Kurssilla on myös Iris, Snögön pentu sekin. Honey oli taitava, kuulin jälkeenpäin. Minut suljettiin julmasti sivuhuoneeseen odottamaan.


Sitten tulikin minun vuoroni ja hah hah, mamma sai todeta, että on saanut uuden tähden. Mentiin aita, aita, putki -rataa ja minä syöksyin ihan oikein ja julmetulla vauhdilla läpi radan. Lopuksi harjoittelimme keppejä, tuttu juttu minulle, sanoisin. Huomatkaa rimojen korkeus (olen pentukurssilainen) eli ei hyppyjä.