lauantai 13. syyskuuta 2014

Mökillä


Miten me päädyttiin tuohon? Minä, 3 isovillaa ja 2 pikkuvillaa? Jos teillä on vaikeuksia erottaa kuvasta meitä, niin Diudi on takaikkunan vieressä (mun paikka), Ponu sen kyljessä, mut on litistetty vasempaan seinään, pikkuvillat Honey ja Rousku keskellä, Windy yritti koko ajan vihjailla, että se voisi istua etupenkillä. Mutta matka siis liittyi energiatasoihin, tiedättehän. Kun energiatasot kasvavat, mammalle tulee mieleen viedä meidät mökille. Tällä kertaa kyse ei ollut mun energiatasosta, vaan noiden kolmen isovillan energiatasosta.


Ensimmäiseksi on tietty suunnistettava järvelle ja otettava hörpyt.


Järvihörpyt saa mun jalat ei niin tyylikkään näköiseksi.


Alla mun järvihepuli



Sitten meidän yhteinen juoksuhepuli mökiltä järvelle. 
Valitettavasti isovillat oli mua nopeampia, pakko myöntää.



Sitten nujuutusvideo, kun mä vihdoin sain Ponun kiinni.



Mutta kyllä me Ponun kanssa ollaan kamuja. Tässä kukkulan kuninkaita. Tyttöjä ei huolittu mukaan.



Mökillä oli kanttarelleja


Ruusu kukki


Ja paljon kärpässieniä


Mä piehtaroin koko rahan edestä, ennenkun mut taas pakattiin autoon villajengin kanssa.